Bron

Bron

7 oktober 2013

Balans!

Nog geen dag na het inzicht uit het vorige artikel, schrijf ik dit op. Het antwoord volgt dus al binnen een dag :)

Iedere ziel is bij het ontstaan evenveel vrouwelijk als mannelijk, perfecte balans.

Door alle ervaringen en lessen kan dit in onbalans raken. Meer mannelijke of meer vrouwelijke energie, meer aards of meer spiritueel, meer ratio of meer gevoel.

Om als ziel weer compleet 1 te zijn in balans van je mannelijke en vrouwelijke energie mag je wederom de lessen leren. Dan wel tegenovergesteld aan de ervaringen waardoor de balans is verstoord.

Uitbalanceren in energie. Ikzelf als voorbeeld:
Mijn vrouwelijke energie is sterker dan de mannelijke. Kracht en macht op gezonde wijze zijn bij mij in dit leven niet juist aanwezig (geweest).

Het wegcijferen van mijzelf; mijn antipathie tegen "haantjes"; moeite hebben met krachtige mensen.
Alles is wel terug te leiden naar de onbalans van mijn energie, mijn ziel.

Tijdens mijn groeiproces van de laatste jaren is dat uit diverse gesprekken met coaches en een psycholoog ook gebleken. Onder andere uit persoonlijkheids testen. "Je mag meer mannelijke kracht uitstralen".

In mijn intuitieve ontwikkeling kwam de reis naar balans ook meer en meer in beeld. Vroeger (en nu nog) laadde ik mij op met Metal muziek, power music. Boos werd ik nooit, dat vond ik zonde; een slechte eigenschap. Maar is dat zo? Boosheid is ook een emotie. Daarnaast heb ik altijd iets gehad met tijgers.
Mijn tattoo heeft hier een onderdeel van, het kattenoog, het oog van "mijn tijger". Onbewust zijn de signalen dus altijd aanwezig geweest.

Tijdens Intuitieve Ontwikkeling kwam dit allemaal boven water.
Mijn krachtdier kwam heel snel naar boven: de tijger. De tijger is voor mij complete balans. Majestueus in uiterlijk, vrouwelijk in rust, maar wat een kracht als dit nodig is. Balans.

Zojuist kreeg ik het inzicht dat mijn balans en lessen op de mannelijke en vrouwelijke energie zelfs door mijn kinderen inzichtelijk wordt gemaakt. Mijn dochters zijn DE balans van vrouwelijk en mannelijk. Zij laten mij de perfecte balans zien. De kwaliteiten en de valkuilen. Waar ik aansluit en waar ik nog mag leren

Het Universum schenkt mij dus ook met deze twee zielen de balans. Wat onbeschrijflijk en begrijpelijk tegelijk. Alles is 1, dus dit past ook perfect. Wat zit het Universum geweldig in elkaar. Alles is in contact om iedereen te brengen naar waar hij/ zij hoort te zijn.

Met alles wat ik tot nu toe heb ervaren en heb beschreven kom ik tot de conclusie dat ik bijna zo ver ben. De balans is er bijna. Ik word door de enorme snelheid van groei en de inzichten in een rap tempo door mijn groei geduwd. Ik ben er blijkbaar klaar voor. Het Universum geeft aan dat het tijd is, de tijd is er klaar voor. Aangezien er geen tijd bestaat, ben ik er dus klaar voor. De laatste lessen worden mij in een sneltreinvaart voorgeschoteld.

In mijn werk word ik de laatste weken ook in de extreme mannelijke energie geduwd.
Kracht en duidelijkheid zijn noodzakelijk nu. Ik mag leren hoe dat is, om vervolgens de balans te maken.

Totdat ik perfecte balans heb, de balans ben. De weegschaal ben, die ik ben. Niet gek dat ik dit inzicht krijg in de maand van de weegschaal. Nog mooier: de dag na mijn verjaardag. De balans is nagenoeg perfect.

Als de balans er is, als ik zowel mannelijk als vrouwelijk in balans ben....dan wat? Iets zegt mij dat er dan grootse zaken zullen gebeuren. Zijn mijn lessen dan gedaan? Ben ik compleet na deze reis?
Wat staat er op mijn pad klaar als ik weer als ziel 1 ben?

Liefs en licht,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten