Bron

Bron

28 oktober 2013

Onvoorwaardelijk liefhebben

Zo zit je in de auto lekker mee te zingen met een nummer op de radio en zo
"pats"....schiet er een nieuw onderwerp voor mijn blog in mijn hoofd.

Onvoorwaardelijk liefhebben!...alsof iemand het in mijn oor fluisterde. "...Schrijf daar je gevoel eens over op...."

Wat is onvoorwaardelijk? Hoe is dat? Kan dat überhaupt?
Iets zonder voorwaarde accepteren, liefhebben en er laten zijn.

Ik zeg ja, maar wat is dat iets wat moeilijk te doen is. Al jouw oude patronen, oude lessen en gedragingen zijn gemaakt op "iets van iets vinden". En dan helpt onze cultuur ook niet mee.
Wij moeten altijd ergens iets van vinden, ook al raakt het onze omgeving niet eens.

Wat zou het toch geweldig zijn als iedereen onvoorwaardelijk de ander kon laten zijn wie hij of zij is. Dan is iedereen goed zoals hij of zij is. Geen ruzie, geen pesten, gewoon puur zijn als je bent.

Als er absoluut geen voorwaarden zijn in contact, dan komen en gaan de juiste zielen op de juiste momenten in je leven.
Dan is iedereen waar hij/ zij hoort, voor dat moment.

Degene(n) die perfect past die blijft altijd bij je.
Zonder enkele moeite zal je die ook onvoorwaardelijk liefhebben en wederzijds.

Kinderen zijn voor mij zulke zielen, dat heb ik al een keer beschreven. Voor andere zielen dan je eigen kinderen geldt dit ook, alleen daar komen en gaan degenen die op bepaalde momenten bij je "moeten" zijn.

Soulmates zijn voor mij zielen die lang bij je zijn, die je grote lessen willen leren.
Hier ga ik later nog een artikel over schrijven.

Terug naar onvoorwaardelijk. Voor mij zijn er wel regels nodig in aardse zaken of handelingen, daar is onvoorwaardelijk een stuk lastiger. Denk aan verkeersregels. In liefde en verbinding en dus zielenenergie is het absoluut mogelijk en voor mij persoonlijk het hoogst haalbare.

Alles en iedereen is goed als hij/ zij is, niets verwachten. Dat is onvoorwaardelijk.
Er zijn voor elkaar, zonder iets te willen. Accepteren dat alles wat er gebeurt ook goed is. Weten dat het goed is, voelen dat het goed is. Elkaar altijd helpen, zonder ego. Wat is dat een mooie wens van mij.

Onvoorwaardelijk liefhebben, voor weinige al gegeven, maar ik sta er iedere dag mee op om dit ook bij iedereen te willen uitstralen. In welke verbinding dan ook, hoe groot of hoe klein het contact is....iedereen is perfect zichzelf.
Waar ik er mag zijn, hoe ik er mag zijn, ik ben er.

Wie ben ik om iets (van een ander) te vinden? Laat ikzelf eerst helemaal in balans zijn en alle goeds geven, voor ik het van een ander mag verlangen. Maar dat is dan gelijk al weer een voorwaarde ;)

Be as great as you are! I believe everyone is truly that great and....so are you!

liefs en licht,

Geen opmerkingen:

Een reactie posten